Tuesday, March 30, 2010

ThiS MorninG.....

this morning masuk opis, dapat 1 khabar berita yg cam tak best sgt....rupa2nya org bckp psl aku rupanya... adeshhh, aku bukan buat aper pun kat blakang tu, aku berckp je kot...ermm, salahke aku bjumpa org kat blakang? dah aku parking kat blakang! xkan nk dtg ke depan semata2 nak ckp 2 - 3 kerat?? naperla korang ni?? aku ada usik husband org ke? aku ada usik tunang org ke? aku usik bf org kot???? or mayb org yg aku jumpa tu tidak menjadi staff kegemaran kat sini... WHY ramai org yg tak suka ah? player kah? penyamun tarbus kah? wukaakakaaka.... so, aku rasa xperlu ckp ngn sesape kot kat opis ni lag, taknak org misunderstanding...ermm, ni yg bosan ni, jadi lag benda yg sama, buat something bcos of org lain, felings sendiri taruk tepi kat highway DUKE..WTFish tol!

MaRi BerkeNaLaN dgN Toblerone (white chocholate plezzz)
1. Budak UIA (gila terkesima aku di situ)
2. tak suka makan nasik (jaga berat bdn katenya)
3. bleh buat2 mati if tengok org nangis (ishk, ishk xsenonoh)
4. ada permasalahan di saluran pernafasan (gila skema ayat aku - nak gavinscon?)
5. jgn usik tapak kaki dia (huahhuahauha)
ermmm, 5 ciri dulu....nanti cari lagi ciri2 yg bleh diketengahkan...hikhikhik, take care u...

i'l be away for couple of days.... kena g ipoh, aduiii, kan best if dapat g ngn 5 sekawan, mesti pegi terjun kat Tambun waterpark dulu!!!! tapi aper daya, kena g ngn bos aku, haiyakkk....

4 comments:

~LiiNDaa~ said...

dieorng jeles ko ngan tobleron ke????

deeb said...

bleh tak mcmtu? aku pun tak paham.... slalu jadi sasaran....

Unknown said...

sapekah dia?
ckpla cpt!

deeb said...

tokey chocholate kat zoo negara.....wuakakakka

Post a Comment