Wednesday, March 17, 2010

Fikri, GeT weLL SooN....

sudah beberapa ketika tidak mengupdate blog ni, ini disebabkan ke-busy-an kerja, ke-poyo-an cite2 yg ada kat opis ni yg kononnya ada org kena buang keja cz dok YM (iyer ke? mula2 cam percaya, tapi dah pk2 cam cite drama swasta yg bohong semata, maklumlah org yg cite tu pun dari golongan yg sukar dipercayai) ermmm...gila racism aku nih!!! so, this morning, org2 yg suka buat drama kat opis ni masuk lambat, gila tenang idup aku, nyaman, damai... so aku mengambil peluang utk mengupdate blog ni...

last sat & sun keja, cuz ada exhibition kat mid vall, around kol 12 dapat call dari farid, yg adik dia operation kepala kat hospital sungai buloh! aduii, gila panic, tetiba dapt story macam ni, dahla keja, hati tak senang, cam nk pegi terus ke hspital cuz aku tau farid ni muka jer cam mat rempit tapi hati kecik (tunang dia pun ckp farid nangis sepanjang adik dia dok dlm operation). so yesterday, g layan tengok adik farid kat hospital! sampai kat katil aku stil blur, stil cam xkenal cuz adik dia gila diferent! kurus, nampak panjang ja, kat kepala ada la tampal2 aper segala! iyerlah, on sat kena operate 6hours, then on sun kena operate lagi 3hours!gila babeng, if aku ada during that time pun, banjir dah sg buloh tu! so, time tengok2 tu, aku pgg gak kaki si fikri (adik farid), sejok ja...mak dia tnya kat fikri, kenal tak kak farra, dgn suara yg slow fikri jwb kenal...alhamdulillah, fikri stil bleh ingat lagi...tp time tu gila nak tumpah airmata aku, tapi stil control cz takkan aku nk buat cite sedih kat situ? yg si Toblerone dok tolak2 siku aku, konon2 jgn bg aku nangis! haiyaaaaaaaaaaaa, gila sedih woiiii, pd fikri, kak farra
mengharapkan yg terbaik utk fikri, sihatlah dik oii, nanti k. farra dtg tengok lagi k...

2 comments:

~LiiNDaa~ said...

wow..g sepital ngn toblerone??? sudah maju :P.
teruskan usaha....

deeb said...

kau je tau sape toblerone tu! wuakakakakakka

Post a Comment