Tuesday, March 23, 2010

HaRi - HaRi.......

arini tak g lunch cuz tadi ada buat mkn2 kat atas, so update bloglah aku ni pun...
ermm, nak cite aper ah? ok mula psl nk g kursus tu....spatutnya aku g kursus last wekend tapi disebabkan beberapa masalah teknikal, aku tak jadi pegi...2 ari dok umah, melepek je smpai aku pun dah nak sama taraf ngn lantai umah...nk g tengok hot ballon pun takde geng...ermmm...arini dah start blk ckp ngn linda...mrajok kot ngn aku, tapi entahla, aku yg patot mrajok ngn dia, tapi dia mrajok ngn aku lak, senyap kemain...tapi after aksi pujuk memujuk yg tidak ghairah, aku berjaya ckp ngn linda dah...sory again beb....

psl keja lak, aku ingat nk mintak transfer ke publicity department since dieorg ada bukak vacant dlm jobstreet, tapi rasa tak confident lak! takot pun ada! bak peribahasa tu... keluar mulut singa, masuk mulut buaya? ntahla.. wpun aku tinggal kat blakang zoo, tapi aku xpasti mulut sape or binatang ape yg betul dlm peribahasa tu, sengal!!! aku rasa gila tak berkembang dgn keja skrg..maybe dah terbiasa ngn keja byk kot? hahahaha gila kuasa tol aku nih! bila la nk dpt keja lain ni???!^%#%#^)&#

No comments:

Post a Comment