Friday, March 26, 2010

PrinceSS KE???

aduii, susah nak cite, tapi nak cite gak.... ada ada 1 makhluk tuhan ni, bikin gelabah T betol lah! lu nak pegi mana skalipun, itu lu punya hal la.... takyah nk bikin princess kat sini! mula2 tu ok gak la...bleh la aku layan, japg makin ari makin poyo pun ada aku rasa...nak masuk pun bleh call aku suruh bukak pintu...ingat aku aper? jaga terhormat? nak suruh bleh beb, tapi takyahla jadi princess kat sini! pastu dah sampai sini, bleh lak nak perli2 aku lagi...ingat aku nak layan? xpayahhhhhhh, baik aku tengok screen computer ni sampai terjuling mata pun xper! ayat yg tak bleh blah...."xperla.....nak buat camne....org sombong sgt..." ek eleh!!! RIMAS2!! aper motifnye pun aku tak pasti...mungkin benar kawan2 aku ckp, aku ni yg sebenarnya musuh dia, wuakakakakkakakak (nak buat camner? aku lebih hot&spicy dari kau, dah kau original jek, wuakakakkaka, geli pankreas aku ni hah, hikhikhik) kemuncak kemarahan aku yg mmg akan buat aku xpeduli dah bila: lu nak blah, wa dah ulur tgn nak salam dah, lu bleh ckp budak ni tak payah salam, cuz die sombong sgt!! ek eleh beb.. lu ingat wa nak begging utk salam ngn lu ke????!! wa terus pusing, jalannnn.... wa tak layan org2 yg rasa dia princess ni....tapi PRINCESS KE?????

1 comment:

Unknown said...

hehehe..
klau nk dgr gelak live sila toleh blh knn anda ye..
tq..

Post a Comment