Monday, March 8, 2010

EppY BesdaY AyeesH

erm...lama tak mengupdate blog ni, agak busy last week dgn hotel2 yg nk dibooking, but until today tak setle lagi..byk benda yg nk di amek kira, distance, cost, etc..etc...so today, stil busy but cari time gak nk update blog ni, japg kena marah ngn sifu2 aku!

so last saturday (6 march) buat besday party utk ayeesh, wpun besday dia sepatutnya 7 march, buat awal sehari cuz if buat ari ahad, monday maleh nk p keja!haahah.. ada je alasan2 murahan taknak g keja!! so, ari sabtu tu kelam kabut g amek cake kat bandar utama (belasah keta abah 165 kat MEX, wuahahaha), dah dapat blk ke rumah abg dgn cemerlang. sampai umah, ayeesh dah excited tengok cake tu cuz ada gambar Thomas, tapi aku sbg auntie yg bertauliah ckp cake tu lom masak, ptg baru masak, so ayeesh kembali tenang (if aku tak ckp camtu, kol2 die nak potong cake tu dah wpun event start kol5). around 6pm org dah ramai, penuh 1 rumah, nk potong cake..besday boy bleh lak tido, touching bila kena kejot, nangis beriya, so mak ayeesh la yg potong cake tu, potong stim tol anak buah aku ni...but kol7 lebih ayeesh br bgn, time tu org dah takder dah, tapi takper, aku paksa gak ayeesh tiup lilin...so layan la pics kat bwh, HAPPY 3rd BIRTHDAY FAREESH MIKAEL B FAEEZ REZAL....zassss....

aku berjaya paksa ayeesh tiup lilin! (abg, asal kau yg nampak excited gak?)


satu2 nya gambar aku ngn ayeesh (baju, muka, rambut, telinga, mata, kuku, pun dah selebet dah)


anyway, ni gambar adik ayeesh, RANIA HANI BT FAEEZ REZAL umur 2 bulan pd 7th March 2010, baru 2 bulan dh pandai sengih (tengok kening tu, sama ngn auntie farra dia..tajam kat atas, hahahahaha)

1 comment:

Unknown said...

Lawa tuh budak Rania HAni nie

Post a Comment