Monday, March 8, 2010

Lori AlaM FlorA PanciT

arini, masuk opis kol10am, jalam jam gila babeng, masuk je tol rm2 kat DUKE, keta tak gerak2, keras kat situ lebih kurang 20mins, then slowly jalan 10km/hr! tengah dok jam2 tu, pandang kiri kanan, belek2 rambut, aku pandang kiri lagi skali, haiyaaa, sein ruffedge kat sbelah! bleh tahan la encem, saja nk buat iklan time jam2 la tuh! dlm radio aku dok dgr gak, aper yg dok buat jam sakan ni? 4 biji keta accident ke? treler meletop ke? kangaroo terlepas dok melompat kat highway ke? aleh2 aku dgr....kesesakan yg berlaku yg sehingga melibatkan highway DUKE, hartamas, jalan duta, pusat sains adalah disebabkan TAYAR LORI ALAM FLORA PANCIT! gila menyirap aku...WTFlora betol lahhhhhh! mula2 aku tak percaya gak, jap lagi aku baca kat electronic atas tu 'LORI ROSAK 3KM DIHADAPAN, PANDU CERMAT'...........menguji tahap kesabaran betol!

1 comment:

Unknown said...

sib baik ada sein ruffedge..sejuk la mata sket..
nak tengok sein version penaga...mai la umah...ada sorang ...hehehehehe

Post a Comment