Monday, May 17, 2010

SaTurdaY yg HOT & SPICY + SuNday yg KenYAnG BANGAT

last saturday aku kena memanaskan diri kat presint 2, putrajaya cuz ada exhibition...yg aku tak phm tu, naper la pegi joint benda alah ni? first, wasting money, second, wasting time, third, wasting my energy!!! ya allah, panas die, jgn ckp la...sauna all the way!! nak cite byk pun, today dah tuesday, malas aku nk ingat aper yg jadi...tp sepanjang jaga booth tu, byk benda gak la yg aku buat bg memenuhi time aku supaya tak concentrate pd panas sgt...diantaranye, aku order air kt abg yg dtg mengoffer air, aku order honeydew dgn harga RM4 (thp kepuasan: sedap, sejok tekak aku)..then aku g buat foot reflexology dgn harga RM15 (thp kepuasan: ermmm, bolehlaa)...and 1 lagi aku g bukak bank tabung haji ngn harga RM2...demi simpanan masa depan org ckp

upacara perasmian oleh TPM sempena hari belia malaysia (damn, time ni aku kene tolak 2 kali dgn bodyguard TPM, relax ar beb, bkn wa nk bom TPM tu, marah aku!)

ni toilet yg aku terpaksa pegi (aku xnak pegi dahhhhhhhhh!!!!!!)

sedap air ni, xrugi aku beli (cuba korang tengok betapa terikkk nye kat blakang tu)

pas berpanas2, aku terus menelepon abg ku yg demam time tu cuz nak g mandi kat umah dia....uishh, terbayang2 aku air shower kat umah die, kuat and sejukkkk, confirm puas mandi!! but before that sempat aku bergolek2 ngn anak buah aku si rania, makin comeiii, makin putihh, time tu abgnye si ayeesh dok terbongkang dlm bilik tido...

rania hani yg berumur 4 bulan... sgt2 adorable & lovable

on sunday nite lak g dinner kat William (kat kedai nak roboh tp yg still ramai org tu)...ermm, order lasagna meatball, share 2 org, tu pun tinggal sebijik meatball...xlarat nak sumbat dah!! air laici ribena ngn strawberry banana....ermmm, sedap....

lasagna meatball
laici ribena yg besar cam bleh buat gayung (habis tu minummmm)

No comments:

Post a Comment