Thursday, May 6, 2010

1st tiMe iN mY LiFe

today xyhan dah tnye, nk merepek aper dlm blog today? ermm, nk mrepek aper ah? before that, kesinambungan dari smlm...aku confirm xjadi g kelantan...alhamdulillah! tapi psl meeting, aduhaiii....lama sungguh! dari kol3 smapi kol5.45 camtu br nak abis, smpai sakit tulang blakang aku, kene bebel lagi time meeting tu! nasib tak baik tol......

ok, meh cite psl smlm, since aku xpenah seumur idup berkaraoke, 2 org member aku ni rupenya dah plan nk kenekan aku! damn! kiri kanan tgn aku kene pgg, sakit tauuuuuu, mcm la if aku lari korang takleh kejar! patutla aku dipesan supaya tidak memakai bj kurung pd hari tersebut! tapi aku xnyanyi pun, wpun ada yg pujuk, ada yg emo, ada yg baling mic kat sofa, smpai aku dah bergenang air mata....ermmm, sorry la beb, maybe next time...1st time cam cuak sesangat!!! ntahla, xreti aku nk melalak dlm bilik smbil pgg mic & tengok lyric kat tv....maybe pd org lain xde aper, or maybe aku yg kampung sgt! ermmm..... slowlyla, maybe nxt time aku xnak bg korang pgg mic tu lansung, time tu jgn marah aku gila kuasa! wikwikwik.....tp aku bangga dgn rakan2 yg ada bakat terpendam ni, yg lompat, yg gelek gerudi, yg jadi rock, yg jadi jiwang kapak, yg jadi omputih, yg jadi mamat indon ......aduiii, unbeliavable tol!!!!! anyway, i promised nxt time aku melalak sama, either menyanyi or menangis! tunggu jer la time tu....

2 comments:

xhn said...

ko karok katne beb?penah karok kat ampang point dlu.best gak situ.
hehh karok sorg2 dlm bilik air tu xgegel plak yek!

deeb said...

aku xpenah buat benda2 karaoke ni!! dlm bilik air xpe....xde mic, tv, sofa...

Post a Comment