Wednesday, May 5, 2010

MukA PenYeT

arini posa lagi, so time lunchy camni tugas tetap aku adlh mengupdate blog....aper jadi kat opis today? ermmm, pepagi mcm dah xhappy, nk kuar keta pun xde mood, cepat sungguh terpengaruh dgn mood org lain.....then jumpa 1 of my opismate, mmg confirm exhibition yg kat kelantan yg selama 5days tu aku yg kene pegi cuz die ada final exam....arghhhh, lagi muncung muka aku, tp nk buat cmne...kena la give & take kan....after aku secara perlahan2 menerima hakikat yg aku kena pegi kelantan (which that exhibition dr kol9am - 10pm everday!), suddenly bos aku cm xnak pegi....wahhh! ini sudah bagus, mcm ada sinar harapan .....so just wait & see after lunch today (damn, at 3pm ada marketing meeting! i dont like it)

that day, tengok2 pics kat lappie... aku terperasan 1 benda, bila aku snap pic ngn my lesby (sedap x aku bg nama kat kau?? hahahahhaha), aku suka buat 1 jenis muka ni, wpun kau xsuke aku buat camni, tapi aku buat gak, biaser arrr, marah2 syg........hahahahha....layannnn


kat depan maxis centre, klcc (time ramai org bersepah2 kat situ, time tu gak nak snap pic; photographer tetap: thanks dila)

kat pizza hut, klcc (thanks to dila again)

pic paling xbleh blah!!!!! kat awana genting, muka paling selebettt khas utk kau!! wikwikwik

p.s: wahai rakan2 seperjuangan, bila lagi kite nak berjimba rimba? bleh aku tambah koleksi muka aku nih? aku dah xlarat asik kijeeeee je, marilah meriadahkan diri ...... yg pasti bukan perkara2 yg bleh membuatkan kite di panah petir di kemudian hari...dila! cepat pk!!!!

ermmmmm, pic ni xde kene mengena ngn cite kat atas tapi yg pasti ia akan membawa kepada reformasi lagi .............. (tingkatkan usaha anda)

2 comments:

DingDong said...

hahaha... pikir tu mmg la boley.. tp aku nengok post ko di other day.. ckp bln 5 n 6 ko da fully booked camna??

alaa farra tau la ko teror main bowling siap dlm hamper lagi menang tmpt ke berapa eh masa Skali Bowling tournament tu?

deeb said...

2nd week of june aku free....so pepandai la plan nanti, kemaruk berjimba aku ni!!!
so, dila...bila kite nk main bowling sesama? ari keje pun kdg2 aku blasah! huhauhauha

Post a Comment