Tuesday, May 4, 2010

aPsaL dEEb mAraH tOdaY....

today masuk opis terus menggeledah segala aspek yg membolehkan aku berchatting ngn rakan2 seperjuangan, since start yesterday evening, semua benda yg berunsurkan chatting matting di blocked! haiyaaa....aper la korang ni, tak IT lansung, if fb ke, youtube ke, website lucah ke, aku xpeduli pun if korang nk blocked, tapi ym pun blocked?? smpai ShoutMix chat widget kat blog aku ni pun hampehhhh.... but after cari2, dapatla gak tapi tahap kepuasan tu kureng sketla...ermm, what to do? as long as bleh dr xde lansung...

after setle2 keje plak, calender for May & June agak penuh ngn exhibition! warghhhhhh, aku agak emosi sebab aku dah kemaruk sgt nak blk umah penang ni!! xlarat beroutstation pun ade! pastu ada plak 1 exhibition kat putrajaya yg lebih kurang next week, still lom confirm itenery die....katne? kol bpe? booth tu camne? call organizer, bleh plak buat2 suara lalok, wpun bkn aku yg cl, tapi come on la beb...jgn buat camni? dhla exhibition tu 3 ari, wekeend lak tu, dari pagi ke mlm...pls gv me some information!!!!! aku pantang tol buat keje2 last minute ni, karang yg kene, aku gakkkkkkkkkkkk!!!!! arap2 la xjadikkkk! ermmm .....chill deeb, chill.......

arini nak berbuka aper ah? smlm mkn nasik, unfortunately tak pedas lansung, tomyam xpedas, sayur xpedas, so aku makan just nk abiskan nasik & xnak membazir & xnak kene lecture kat situ cuz xabiskan makanan..... alhamdulillah, semua settle...lupe, keropok xabis!!!!! so, how bout today? ermm, xtau lagi..... anyway, mknan wajib di bulan puasa bg aku adlh KUIH TEPUNG PELITA, sedap beb!!!!

thanks to badangperkasa cuz bg aku pinjam jap this pict (jgn tnye aku sape mamat nih!!?/?)

2 comments:

xhn said...

sedapnya..kuih peberet aku gak dibulan posa =) uih?kemaruk nk blk penang rupenyer minah ni.

pesanan tulus : sabar..jgn marah2..

deeb said...

xhn, tulus kah? wuakakakka.....tulus mulus

Post a Comment