Monday, May 3, 2010

aKhiRnya aKu uPdaTe Gak

kesinambungan dari entri yg lepas, yg aku tabur janji2 kosong utk update on monday, atlast after 2 kali monday, baru tergerak hati aku nk update (itu pun sebab aku xlunch today, ganti posa, hahhaha and linda dah sound aku bila nk update blog)...nak cite details pun dah xingat sgt... so pict je lah eh, dgn captions sket2....
segar bugar sayur2 kat sini, pd sesape yg xmkn sayur tu, cube2 lah berubah

time ni kat 1 of strawberry farm, tangga strawberry

besar sungguh bunga raya ni

time aku mkn ni, time ujan, tapi belasah gak, bukan senang nk dapat kt kl....rm1 je, sedapppp, mmg confirm home made strawberry ice cream

org sibuk snap pict kat lereng bukit teh, aku sibuk ngan traktor ni....tanpa tractor saperlah daun2 teh tu kan!???! (tayar pun dah tinggi bahu aku, kene lenyek, confirm penyek)

'BOH' Tea Centre, Sungei Palas (tempat minum2 teh yg lawa tu)

teh yg aku minum - Seri Songket Tea Lychee with Rose

macam budak sekolah: lawatan sambil belajar (nape kau takde linda???!!!!???!!!)

mcmane aku tak ghairah tengok bunga2 ni??!! seikat tu dlm rm3 -rm4, murah gila babeng! tapi yg aku beli tu lagi murah 1 ikat=24kuntum, 4 ikat = rm10, aper lagi, keta dah cam kebun bunga bergerak

ermmm, bunga pencetus reformasi!!! apedaaaaa

No comments:

Post a Comment