Tuesday, February 9, 2010

Gong Xi Fa Cai + VacatioN

Ermm, byk ari aku tak mengupdate blog ni, minggu yg agak busy buat aku....bermula PLKN roadshow kat behrang and kerling, booth balloting kat mid valley, and exhibition kat segamat! aduii, pening kpala aku nk g segamat, rasa jauh tak smpai2...maybe cuz ikot jalan lama and kiri kanan hanya lah ada ladang kelapa sawit!jauh betol!! (tu pun ada yg komplen why claim byk sgt! meh ikot la!!!! - kan tetiba aku dah teremotional, hahahaha)
after work today, nk balik penang terus (sure highway jam gila babang punya), sempena cuti raya cina. inilah rakyat malaysia, cuti raya ke, cuti raya cina ke, christmast ke, deepavali ke, semua balik kampung berduyun duyun! hahahahahhaha.....hidup 1 Malaysia tol! so kepada yg menyambut, Gong Xi Fa Cai!

ermm, berbalik kepada cuti raya cina ni, aku dan family aku plan bercuti kat kuala terengganu & kelantan, aduiii susah tol nk cari hotel, smpai keras otak aku ni! mak aku lah, lambat tol nk bg decision nak pegi ke tak, pastu nak hotel yg glam je, mana nak cari? cari punya cari, atlast dapat gak! ikut kan abah aku, dia ckp tido kat dalam keta ja, takpun pasang khemah kat tepi laut, wukakakakaakka (astu tsunami datang, haa keluarga mokhtar hanya tinggal sejarah! edehhh). dah settle pasal hotel, mak aku request nak camera lak (dia ckp pkai camera hp tak best)! aduiii, mana aku nk cari? tanya si botak, cam biasa lah...ada ja yg tak complete...camera ada, charger takde...last2 aku dapat pinjam gak (beb, rahsia kita berdua ja dari mana kau dapat camera tu, ekekekekke, nanti aku beli kat kau kropok yg kau idam2 kan tu eh)

terengganu & kelantan....wait for me aaaa (slang cina sket cuz nk raya cina lah kata kan)

adik2, yg atas tu, bendera terengganu tau, yg warna merah plak bendera kelantan! (hikhikhik)

No comments:

Post a Comment