Wednesday, February 3, 2010

Today is Wednesday

Nothing much, cam biasa malas sungguh nk bgn pagi ni..baru blk dari penang, mmg lah malas nk datang opis. haa, psl blk penang punya cerita, last friday aku memecahkan rekod aku sendiri dari tol jalan duta ke tol juru 3 jam je (sblm ni 3jam stengah). gila bangkong aku ni, mana tidaknya average aku bwk 120km/jam, sesekali aku tibai smpai 130 or 140...insaf2..

lagi 2 minggu nk blk penang lagi, cuti raya cina, gongxi.. gongxi.. plan nk g kelantan ngn terengganu, tapi xtau la abah aku tu, kdg2 ckp belit2 gak, bapak sape??? bapak aku!!!!

today kat opis, benda yg paling menyampah kena buat, buat CALL dari no2 kat database, hishh, fed up tahap gaban tol!ermm, sok linda interview..arap2 kau dapat lah eh, to dila gak, aku arap kau dapat kat banglo hebat tuh!

2 comments:

DiLa MaLaKi said...

hahahaha aku pun harap2 camtu la gak.. nway to linda selamat beb... hehe :P

~LiiNDaa~ said...

tq beb..

Post a Comment