Wednesday, February 24, 2010

B.O.N.G.O.K

marah tol aku arini.... rosak mood tengahari2 cmni! bongok! mmg ada yg nk makan selipar jepun tahap paling murah time lunch ni!
time aku suruh check, confident cakap iye...iye.... pastu dah ada depan bos besar, nak cover2, nak tunjal kat aku gak, nak letak2 tepon! ingat aku heran??????????!!!!!!!!!!!!!!!
lain kali kalau aku suruh check, CHECK lah dulu......kau bukan buat aper pun! baca magazine, bukak word yg tak tau intipati nya, sembang kuat2, gelak kuat2, cari keja lain kat jobstreet, takpun kat paper!! hishh bengang tol aku! tu yg if aper2 document tak jumpa kat meja kau, takyah nk pelik, semak kemain, mcm2 benda ada! lama dah aku simpan, tapi arini aku nye darah, mmg naik tetiba! masa dok buat exhibition pun, kau mmg byk mengelat! time ramai org nak g toilet lah, bleh merayau2 kat tmpt lain lah! arghhhhh!!!! sudahlah!!!! semak kpala aku!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment