Wednesday, June 15, 2011

P1 BerGEGAR

Salam.

ni la jadinye bile xleh tido pkkan psl si comomottttttt, update blog berkali2 dlm sehari!!!!

ok, today P1 bergegar.... aku tak pasti plak waktu tepatnya, tapi lebih kurang 11 lebey camtu...cam biasa la aku takkan rasa punye, dulu time blaja kat uitm pun kolej aku bergegar, org ramai dah turun, aku leh je lagi main game kat bilik aku! pdhal bilik sebelah tangga je pun! hehehehhe....

so, bila dieorg dah sibuk2 nk turun, aku buat xtau lagi, and bila dah ade announcement kene turun, baru lah aku terhegeh nk turun... itu pun lepas aku amek hp, purse, lock lappie ngan drawer bagai br la turun (nasib baik aku xturun ngn handbag :P) tp bile pk2 blk, if betol2 nk runtuh building tu, confirm aku la org dlm bangunan runtuh tu...together with staf2 P1 yg turun tangga sambil lenggang2 kangkung gitu...

No comments:

Post a Comment