Friday, July 16, 2010

PTPTN & MARA

Holaaaaa.....

Cam biasa la introduction aku, ermmm lama xupdate! bukan xnak update, tp biasa la kije byk, outstation lagi...dah smpai umah, malas nk update, mengantok pun sama....so tu yg tak update2 blog ni! so, today puasa, so ade la time aku nk update time lunchy nih!

ermmm, few days back, aku dgn bangganye nk bgtau, aku dah start byr PTPTN aku! hahahahah! well, after 2 years abis blaja, br tergerak hati nk byr.... sgt xsenonoh aku! bukan ade duit lebih ke, gaji naik ke yg menyebabkan aku start nk byr... tp ntahla, tetiba rase nk start byr! taubat dah kot!hahahhahahaha.....wpun xbyk if nk di compare kan dgn jumlah pinjaman, but atleast aku byr!! ok whatttt......

and today, this morning, aku byr utk MARA lak! nk buat camne....MARA for diploma, PTPTN for degree.... hebat tak aku? semua pinjaman aku nk kebas! wikwikwik.... ntahla, dah start byr loan ni, rase bangga semacammmmm...... doa2lah kan yg aku akan byr lagi for next2 month! muahahahha

PTPTN

MARA

1 comment:

Post a Comment