Wednesday, July 28, 2010

crueLLa de ViL

holla....
just came back from ipoh... xla penat sgt but mood turun naik! cam letih, nk tido tp xleh tido, tengok tv rase cam bosan, cam nk tdo pun iye, tp bila nk tdo, mata xnk lelap plak! aduiiiii, otak aku ni dok berpk nih, tu yg xleh lelap tu....

ermmm, pk psl ape? ikut at, mmg aku nk buat karangan 360 patah perkataan je kat blog ni! if nk suruh aku buat cerpen pendek pun bleh, tp memandangkan blog ni ntah sesape leh bace (dont think tht i dont know u r reading my blog), baik aku simpan je niat tu! krg jadi lain lak.... selagi leh simpan, simpan, nanti if dh xleh, letop lah sesuka at....mcm bomb timer lak aku!!!! tp jari aku ni ringan sgt nk type ape yg aku nk bebel! tahan.... tahan....

ermm, bile la aku ni jd cruel cm CRUELLA DE' VIL dlm cite 101 dalmations tu??? bukan aku nk amek kulit org buat coat tp carpet! sesekali jd kejam, ape salahnye... kan? kan? kan? bukan sorang je candidate nye, beberape candidates la gak, lelaki & pompuans... cukupla buat carpet kecik
*iklan* today, honda abah aku accident lagi 4 2nd time! haiyakkkk!!!!!!

1 comment:

~LiiNDaa~ said...

biler nk jumpe ko???

Post a Comment