Wednesday, April 14, 2010

SiNgLe....miNgLe AroUnD.......

wahhh, tajuk cam menarik je! single ke dah aku? bleh la aku mingle around! wikwikwik.....meh2 selak rambut aku yg tutup dahi ni, kot2 ada tertulis kat dahi aku! huahuahua.... let it be...

this morning g SMK Convent Sentul ngn si Shafiq, ada exhibition...kemain seronok shafiq melayan ikan2 bilis convent tu (wpun aku dah baper kali pesan jgn buat pandangan maut), dia tetap dgn pandangan tu! huahuahua...so around kol 12 camtu dah abis, dgn panasnye kiteorg masuk ke kereta smbil cari McD...ya allah, susah tol nk dpt McD, last2 aku ke OU utk lunch! pdn muka!! nasib baik gaji lom masuk, if not pasti aku membeli belah di OU bersama shafiq! wikwikwik...balik dari OU terus ke opis 'dlm kurungan - NERAKA', otw tu layan melalak karaoke ngn shafiq dlm keta, semua lagu keluar, omputih, jiwang, indon, semua blasah!paling tak bleh blah, puing..puing...

*anyway this pic aku snap time dok dlm keta shafiq, kesian kat panda tu berpanas atas dashboard, so aku selamatkan lah! aku ni kan pejuang binatang! si shafiq sibuk suruh snap ngn logo arsenal ngn selangor dia, aku turutkan je.....

hah... pic ni agak mengelirukan, blk dari exhibition, ada terselit kat bwh keyboard...keje sape?

8 comments:

Unknown said...

aduh..
knp komen xlps nie?!

~LiiNDaa~ said...

amende yg die tulis ???kocik bonar...x nampak

deeb said...

miss u too!
if kau nak original copy, meh kat aku....

Unknown said...

tema jiwang nmpk?

xhn said...

keje aku tuh..

deeb said...

aku dah tau sape nye keje...aku pegi berpeleseran time lunch ngan dia tadi...huhuhuhu

Anonymous said...

alaaa... naper ko ambik gambar arsenal shafiq tuh.... eeeeiii.. pasukan tewas tuh la.. hahhaha

Unknown said...

kurang ajo..
arsenal terbaik kot..
tq²..

Post a Comment