Monday, April 19, 2010

PaNaS + sToKin + sAmaN

Masyallah kat opis today panas gila...bila lah dieorg nk betolkan aircond dpn aku ni...panas smpai temperature aku naik! cuaca kat luar tu mmg dah konfem2 panas, kat dlm opis ni pun panas, bkn nak ngengada ke aper tapi aku takleh panas, cepat je aku jadi hijau!!! aargghhh!!!!

anyway, yesterday i bought something utk tobby (wahh, nama tobby plak, ikut suka at aku je)...make sure pakai, jgn nak bg alasan sebelah spongebob, sebelah hello kitty ke... no more excuses!! time bg tadi pun, harga pun tak buang, tak senonoh tol aku, receipt pun di attached skali! wuakakkaka.....

make sure pkai beb


ni lagi 1 hal, opismate aku masuk je opis terus bg surat saman, tu laa...org dah ckp pakai seat belt, kan dah kena...aku pun dgn rasa tak simpatinya terus snap pict and dedahkan dlm blog aku! wikwikwik...sory beb!

bayar beb...bayar (nama pesalah: MUHAMMAD SHAFIQ B MEZAN kesalahan: TIDAK PAKAI TALI PINGGANG KELEDAR SEMASA MEMANDU)

2 comments:

xhn said...

oitt berjimba-rimba dgn tobby la smlm ni

Anonymous said...

suh shafiq bayar ... hahah

Post a Comment