Thursday, March 17, 2011

HaNgin

aku malas nk post dlm blog nih, tp naik hangin la gak bila asik benda yg sama je jadik! yes, benda ni kecik, tapi if dah berkali2, jadi besar, berangin gak la 1 badan.... si receptionist nih, cuba la jgn suka2 transfer call kat aku bleh tak? asal call masuk nk market something je pass kat aku, mmg la aku ni marcomm tapi agak2 la....aku buat event, EVENT! BUKAN MARKETING! rasa bodoh tak bile dah explain kemain, tetiba aku transfer kat org lain? and the best part is, aku baru tau, org marketing pun malas nk angkat call dari receptionist bila nmpak no2 yg tak familiar! so, sekarang salah sape??? hish! bongok betol lahhhhh!



if kau busy sgt, kau invi je la...tak payah nk online then nk buat status2 yg menunjukkan kau ni busy & very the polite person! which the true is U R NOT! (ni hangin lain). mode: menyampah sgt3

No comments:

Post a Comment