Monday, November 29, 2010

SHOUT awaRd! & NZ gaRden & KTV

ok... almost 10days baru aku nk update psl shout award nih! bkn ape, malas nk update, hambar je life aku skrg nih!
wpun nk dpt ticket g shout awrd ni penuh dgn drama swasta, but i finally dpt gak ticket ni frm my opismate, 4 VIP tickets at level 2, betul2 blakang tmpt2 artis nye tempat but at 2nd floor.... on tht nite, pegi ngn linda & zai, dila & her sister, rina but dieorg duduk kat level 3....

smpai around 6pm, but actually start at 8.30pm.... kene dtg awal cuz nk amek seating yg baekkk sket, if not jadi la cam kakak2, aweks2 yg datang lambat tu, pakai bj semua blink2 tp dtg lambat, dah tu dok membebel tempat xde! haiyaaaa

opening mmg best! aku xtau pun faizal tahir akan buat 1st performance! bila die kluar, aku cm blur2, dah confirm mamat tu yg nyanyi, aku SHOUT la cam histeria! hahahahha.... sory zai, aku tau kau sogan dok ngn kiteorg! hahahaha! aku stresss beb, xde partner on that nite! some pics time faizal tahir performed...... pics yg lain malas aku nk upload

POWER VOCAL AWARD

me & linda (dila&rina mane korang????!!!!!)

abis semua tu around 12am.... so kiteorg kene makan dulu sblm balik, lapaqqqqq! gerak ke NZ garden dpn klcc tu, sadly dila & rina xdpt join, rina buat drama kat highway plak, pegi muntah kat highway tu, so dierog blk dulu, aku, linda & zai teruskan dinner..... so after tht, ingatkan nk blk lah, si zai plak g ajak g ktv ampang tu! damn! aku xpenah pegi tmpt cmtu, dah mcm2 soalan aku tnye... tmpt tu slamat ke? ade benda xsenonoh ke..... hahahaha, gila kampung aku! smpai sane, rupenye ade si zaaim, alim ngn bad.... so dieorg melalak la, aku cam biasa, jadi penonton terhormat....

zaaim, zai, halim & bad

linda, xde sape nk nyanyi kat aku dah cm dulu :(

No comments:

Post a Comment