Thursday, January 28, 2010

RM7000???

tak sabar2 aku nak dtg opis today nk melepaskan geram aku yg semalam nih!
semalam aku jumpa farid ngn irma time nk beli brg mkn.....turun2 dari keta terus farid panggil, KAK!

sembang2 jap, tanya kabar itu ini, cam biasa lah mesti terkeluar cite pasal 'malaun' tu. farid bgtau aku, malaun tu cite kat semua student yg farid ngn irma diberhentikan dan dia bg sorang rm7000 sbg wang pampasan. WTF!!! kepala hanguk kau!!! baiknya kau nk bg duit kau tu kat org, rm7000 sorang lak tu. if camtu aku mesti dapat rm17000. wuakakakaka

sudah2 lah tu nk cover citer...naik menyampah aku, menyampah yg meluap2, yg tak tertanggung lagi. tak payah la nak berlakon kau lah yg baik, kau lah yg perfect, kau lah segalanya2 nya, org lain takleh hidup if bukan kau yg bg gaji, arghhhhhhhhhhhhh, sudahlah!!!!!!!!!!!! macam lahanat!!!!!

aduiii, ada meting plak, tetiba ja bos besar panggil, neves plak aku! dahla marah tak abis lagi nk dikluarkan.......akan ku sambung

No comments:

Post a Comment